![]() |
Dr n. med. Agata Makarewicz Specjalista psychiatrii oraz psychiatrii dzieci i młodzieży, zajmuje się diagnozą i terapią psychiatryczną dzieci, młodzieży i dorosłych. Szczególne zainteresowania kliniczne dotyczą psychoz i depresji u młodzieży, a także spektrum całościowych zaburzeń rozwoju. Przeprowadza kompleksową diagnostykę zaburzeń ze spektrum autyzmu. Prowadzi terapię dzieci, młodzieży i dorosłych w kryzysach psychicznych. Szczególną wagę przykłada do współpracy z rodzinami oraz otoczeniem edukacyjnym, tak istotnym w procesie zdrowienia. |
![]() |
Dr Elwira Kosmala Psycholog, psychoterapeuta behawioralno – poznawczy, specjalizuje się w psychologii klinicznej. Prowadzi terapię CBT indywidualnie oraz grupowe terapie dla młodzieży i dzieci (treningi umiejętności społecznych). Posiada wieloletnie doświadczenie w terapii zaburzeń lękowych, nerwic, zespołu natręctw, zaburzeń zachowania, a także Zespołu Aspergera u dzieci i młodzieży. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Ogromną wagę przywiązuje także do pracy z rodzinami pacjentów, prowadzi warsztaty dla rodziców dzieci ze spektrum autyzmu. |
![]() |
Mgr Joanna Kalinowska - Wieczerzak Psycholog, psychoterapeuta. Prowadzi diagnostykę psychologiczną dorosłych i młodzieży, a także psychoterapię indywidualną, rodzinną i grupy terapeutyczne dla młodzieży. Szczególne zainteresowania terapeutyczne dotyczą osób w kryzysach psychicznych, rodzinnych. Prowadzi także terapię zaburzeń odżywiania się, |
![]() |
Mgr Bożena Kieroń Pedagog specjalny, neurologopeda. Prowadzi konsultacje i terapie neurologopedyczne, a także terapię zaburzeń mowy. Szczególną jej pasją jest praca z dziećmi. Prowadzi grupowe terapie dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju (zespół Aspergera) – treningi umiejętności społecznych. |
|
Mgr Monika Ciechońska Psycholog, certyfikowany terapeuta Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo- Behawioralnej, certyfikat nr 1223. Zajmuje się psychoterapią dorosłych i młodzieży oraz prowadzi terapię rodzinną. |
|
Dr hab. Jolanta Panasiuk – neurologopeda, specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń językowych u dzieci i dorosłych ze schorzeniami neuropsychiatrycznymi, jest autorką standardów postępowania logopedycznego w przypadkach zespołu zamknięcia, afazji, pragnozji, alalii i niedokształcenia mowy o typie afazji, zaburzeń mowy w przebiegu schorzeń dezintegracyjnych i neurodegeneracyjnych oraz zespołu Aspergera. Zajmuje się różnicowaniem zaburzeń mowy u dzieci w okresie rozwojowym, u młodzieży i dorosłych z nabytymi trudnościami komunikacyjnymi po incydentach neurologicznych, u chorych z zespołami dezintegracyjnymi i neurodegeneracyjnymi oraz programowaniem terapii logopedycznej w zaburzeniach mowy o podłożu neuropsychiatrycznym. |
![]() |
Dr n. med. Krzysztof Szczałuba
jest specjalistą w zakresie genetyki klinicznej. W roku 1998 ukończył Akademię Medyczną w Warszawie, w latach 1999-2001 odbył staż podyplomowy na Uniwersytecie w Cincinnati w USA. W latach 2001-2012 pracował jako adiunkt w Zakładzie Genetyki Medycznej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Od 2010 roku pracuje jako konsultant w Instytucie-Centrum Onkologii w Warszawie, a od 2012 roku także w Poradniach Genetycznych Medgen w Warszawie oraz Mastermed w Białymstoku. Od roku 2010 jest zatrudniony w charakterze konsultanta w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym przy ul. Marszłkowskiej 24 w Warszawie. W roku 2013 został kierownikiem GenCentrum – Świętokrzyskiego Centrum Genetyki Klinicznej i Technologii Medycznych z siedzibą w Kielcach. W roku 2008 uzyskał tytuł doktora nauk medycznych z wyróżnieniem z zakresu neurogenetyki: za pracę doktorską pt. „Charakterystyka kliniczna i molekularna pierwotnej dystonii torsyjnej – próba korelacji genotyp-fenotyp”. Jest pierwszym autorem publikacji w takich czasopismach jak Neurology, American Journal of Medical Genetics, Neonatology, European Journal of Neurology, European Journal of Human Genetics i Pediatric Neurology. Jest laureatem Nagrody Dyrektora Instytutu Matki i Dziecka za najlepszą publikację w 2006 roku, Nagrody Sekcji Schorzeń Pozapiramidowych Polskiego Towarzystwa Neurologicznego oraz Nagrody w ramach zjazdu Polskiego Towarzystwa Genetyki Człowieka w 2014 roku. Był wykonawcą projektu badawczego dotyczącego zastosowania mikromacierzy w diagnostyce przyczyn autyzmu oraz kierownikiem projektu obejmującego zastosowanie nowoczesnych technik cytogenetyczno-molekularnych w badaniu podłoża wad rozwojowych. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Genetyki Człowieka oraz Komisji Autyzmu przy Polskim Towarzystwie Psychiatrycznym. Zainteresowania zawodowe: neurogenetyka, zwłaszcza patogeneza zaburzeń spektrum autyzmu, dysmorfologia, onkogenetyka, a także zastosowanie nowoczesnych technik diagnostycznych biologii molekularnej w praktyce klinicznej. |
dr Agnieszka Jarząbek-Cudo Lekarz specjalizujący się w psychiatrii dzieci i młodzieży, psychoterapeuta, dietetyk. Zajmuje się profilaktyką, diagnozą i leczeniem zaburzeń i chorób psychicznych u dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym od 0 do 18 rż. Prowadzę terapię integracyjną osób dorosłych, a zwłaszcza osób zmagających się z powtarzającymi się sytuacjami problematycznymi, przy trudności w adaptacji do zmian. Szczególne zainteresowania kliniczne dotyczą leczenia zaburzeń odżywiania, diagnostyki różnicowej całościowych zaburzeń rozwojowych małych dzieci.
|
|
![]() |
dr hab. n. med. Paweł Krukow Psycholog, specjalizujący się głównie kliniczną diagnozą i terapią neuropsychologiczną osób dorosłych. Zajmuje się przede wszystkim: diagnozą otępień i oceną deficytów poznawczych wynikających z nabytych dysfunkcji mózgu, np. w wyniku udarów, urazów czaszkowo-mózgowych, procesach rozrostowych o obrębie mózgowia, po operacjach neurochirurgicznych, a także oceną zaburzeń poznawczych współwystępujących z chorobami psychicznymi takimi jak depresja i zaburzenia psychotyczne. Przeprowadza także diagnostykę psychologiczną dorosłych i adolescentów (powyżej 16 roku życia) dotyczącą struktury osobowości, intelektu i innych wymiarów różnic indywidualnych, także na użytek opiniodawstwa. |
![]() |
Iwona Blajerska akredytowany coach EMCC, absolwentka studiów coachingowych Akademii Leona Koźmińskiego zaprasza na spotkania transformacyjne. Coaching to sprawdzony i skuteczny proces rozwoju dla osób, które pragną dokonać pozytywnych zmian, odkryć swój potencjał i poprawić jakość funkcjonowania na wielu płaszczyznach życia prywatnego i zawodowego. Poprzez serię spotkań, pogłębionych rozmów, zastosowania technik odpowiednio dopasowanych do potrzeb klienta, przeprowadzony zostaje proces zmian, który realnie przekłada się na polepszenie jakości życia. |